آبسردکن

شرکت البرز دماکاران تولید کننده آبسردکن های آنی

آبسردکن

شرکت البرز دماکاران تولید کننده آبسردکن های آنی

۱۰ مطلب در آذر ۱۳۹۶ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

آبسردکن









آبسردکن آنی

ساندویچ پانل








ساندویچ پانل









ساندویچ پانل












سردخانه آبسردکن

















آبسردکن صنعتی


آبسردکن پلیمری


آبسردکن ایستاده


آبسردکن 5 شیر

آبسردکن ایستاده


آبسردکن اداری


شیر کبری

آیس بانک

  • adamak damakaran
  • ۰
  • ۰

فروش آبسردکن

چین به شدت در حال گذار و تغییر از اقتصاد روستا محور به اقتصاد شهر محور است. اقتصاد در حال شکوفا شدن بوده، ساختار های اجتماعی در حال تغییر بوده، Image result for china

  اکوسیستم ها تحت فشار بوده و پایداری به چالش کشیده شده است. ما اقدام به تجزیه تحلیل آسیب پذیری اجتماعی اقتصادی و زیست محیطی سیستم های رودخانه ای کردیم که به طور کلی و یا جزیی در بخش قاره ای چین واقع شده است. یک سوم منطقه مناطق مسکونی در این مطالعه پوشش داده شده است. شش فاکتور تنش( نظارت، اقتصاد، مسائل اجتماعی، محیط زیست، خطرات و تنش های آبی) به طور جداگانه و ترکیبی به صورت آسیب پذیری کل تجزیه تحلیل شدند. آسیب پذیر ترین بخش های چین در حوزه های پایینی رودخانه زرد و های، با تراکم جمعیت بالا، قابلیت دسترسی پایین به آب و ردپای انسانی بالا می باشند. دیگر مناطق تحت فشار آب در شمال غرب، آسیب پذیری بالایی نشان دادند و از این رو مناطق ساحلی غنی از آب ناشی از تراکن جمعیتی بالا، خطرات طبیعی و رد پای انسانی بالا نیز این آسیب پذیری را داشتند. در ابتدا، دیدگاه ما به شدت چند بعدی بوده و از این روی برای حل چالش های آبی به صورت واقع گرایانه و چند وجهی کار می کنیم. دوما ما اقدام به ترکیب مقیاس های مدیریتی و حوزه رودخانه کرده و از تفکیک پذیری مکانی بالاتر استفاده کردیم. سوما، ما از بعد فرامرزی استفاده کردیم که زیاد عرف نیست. این بسیار مهم است، زیرا یک میلیارد از همسایه های چین در حوزه های مربوط به آن زندگی می کنند.
آسیب پذیری سیستم رودخانه: ویژگی های جغرافیایی چین
چین یکی از پهناورترین کشور ها از نظر مساحت بوده و بزرگ ترین کشور از نظر جمعیت است . از این روی، زیاد تعجب بر انگیز نیست چین سطوح بالایی از ناهمگنی مکانی با توجه به همه ابعاد لحاظ شده در تحلیل آسیب پذیری ما دارد. این ناهمگنی برای درک و شناسایی آسیب پذیری های سیستم رودخانه به روش سیستماتیک مهم و حیاتی است.
حوزه های بسته رودخانه ای، یک سوم مساحت چین را شامل می شوند(جدول1). بر عکس، مناطق وسیعی در بخش های شرقی و جنوبی کشور، رواناب مازاد خود را به داخل اقیانوس ها وارد می کنند. سطح درآمد اقتصادی، تراکم جمعیت، در معرض خطر بودن و شرایط محیطی همگی دارای تفاوت های مکانی بزرک در چین هستند.
می توان انتظار داشت که حوزه های بسته و مناطق خشک از حیث منابع آبی، آسیب پذیر ترین مناطق هستند. در چین این مسئله صدق نمی کند: نتایج ما نشان می دهد که مناطقی با بیشترین اسیب پذیری سیستم رودخانه ای نه در مناطق خشک بلکه در مناطق مرطوب قرار کرفته اند. دلیل اصلی توزیع مکانی جمعیت است: اگرچه حدود یک سوم چین خشک است، تنها 2.1 درصد جمعیت در حوزه های بسته زندگی می کنند. به علاوه حوزه های بسته کم تر در معرض خطرات بوده و از این روی دارای ردپای انسانی کم تری از بیشتر مناطق مرطوب می باشند. از این روی، مناطق خشک بزرگ و بسته از نظر هیدرولوژیکی نظیرحوزه های بسته زیان جیانگ، مغولستان و گینگای در زمره آسیب پذیر ترین مناطق علی رغم تنش آبی زیاد قرار نگرفتند.
در بسیاری از مناطق، جدی ترین چالش های مربوط به آب چین در دشت شمال چین گزارش شده است که دارای نزولات کم تری بوده ولی غالبا مرطوب است و دارای جمعیت بسیار زیاد می باشد. حوزه معروف به 3 H((Hai, Huang(Yellow) و Huai), مترادف با همین دشت شمال چین است و از حیث منابع آبی دارای بیشترین چالش است. مطالعه ما با این دیدگاه هم خوانی ندارد. مهم ترین دلیل برای این عدم عم خوانی این است که ما تنش یا فشار آبی را بر اساس مصرف آب نسبت به قابلیت دسترسی به آن محاسبه کردیم و نه بر اساس میزان برداشت آب و یا قابلیت دسترسی سرانه آب. دو رویکرد اخیر، رویکرد های 3H را به صورت بحرانی از نظر کمبود آب نسبت به مورد اول نشان می دهند. در نتیجه، بختر است تا مصرف آب از برداشت آب جدا شود. ر ویکرد ما تنش آب را به مصرف آب و نه به برداشت آب ارتباط می دهد زیرا بر اساس تعریف، بخشی از آب برداشت شده به حوزه بر می گردد در حالی که تمام مصرف آب از حوزه دور می شود. نگرانی اصلی هنگام انتخاب یک معیار و متریک به عنوان شاخص کمبود آب است زیرا معیار دسترسی سرانه آب، تقاضای آب را در نادیده می گیردو اگر یک منطقه دارای صنعت و یا کشاورزی متقاضی آب زیاد نباشد، به طور کامل می تواند نیاز هایش را با منابع آب موجود تامین کند. در عوض، کمبود آب از این جهت، باید از طریق رابطه عرضه و تقاضای آب اندازه گیری شود.
لازم به ذکر است که مناطق بزرک با منابع آبی فراوان به خصوص در حوزه یانگتز میانی و بالایی نظیر شیکوان، چونپیک .و هوبای دارای تنش یا فشار آبی متوسط هستند. دلیل این ناشی از تراکم جمعیتی بالاست. به علاوه آن ها در معرض خطر بوده و دارای ردپای انسانی بالایی هستند. از این روی،آن ها زیانجانک و مغولستان درونی را در این مطالعه به طور برابر و یا آسیب پذیر تر طبقه بندی کردند. در خصوص آسیب پذیری آن ها شواهد زیادی نظیر سیل ها و زلزله ها وجود دارد که آسیب های اجتماعی و مالی زیادی را طی سال های گذشته به آن ها تحمیل کرده اند. این سطوح بالای آسیب پذیری در بخشی از حوزه یانگتز بسیار مهم است چرا که در برنامه انتقال آب جنوب به شمال آب را از حوزه یانگتز به طرف شمال به خصوص حوزه 3 H انتقال می دهد.
به طور کلی، نقشه آسیب پذیری تفاوت های مکانی کم تری را در بخش های مختلف چین نسبت به مطالعات فعلی نشان می دهند و بر همیین اساس سطح آسیب پذیری چین نیز در بیشتر بخش های کشور نسبتا بالاست. دلیل این است که در بسیاری از مناطق شش مولفه آسیب پذیری تعادل یک دیگر را بر هم زده اند برای مثال در مناطق ساحلی به شدت در معرض خطر در جنوب شرق، تنش آب به شدت پایین بوده و از این روی آسیب پذیری اجتماعی بالاست.
حوزه های اصلی فرامرزی
چین چندین حوزه رودخانه ای در مقیاس قاره ای را با همسایه های خود مشترک است. در این مطالعه، ما اقدام به آنالیز آسیب پذیری آب ها در بخش های داخل چین پرداختیم. در مطالعات قبلی، 9 مورد از 11 حوزه فرامرزی با روش RBVI به صورت یک نهاد جغرافیایی تحلیل شده اند. مقایسه سیستم های رودخانه ای درون مرز های چین و 9 حوزه فرامرزی نشان می دهد که اگرچه سطح و دامنه آسیب پذیری حوزه های موجود در چین زیاد است، ولی حوزه هایی وجود دارند که آسیب پذیر تر هستند. این حوزه ها شامل ایندوس و جی بی ام می باشند. این دو حوزه دارای جمعیت 900 میلیون نفری می باشند. از این روی، هنگام بیان وضعیت و آسیب پذیری سیستم های آبی چین، باید این چالش ها را به چالش های موجود در برخی از حوزه های رودخانه ای مجاور نسبت داد که برخی از آن ها با کشور چین به عنوان حوزه بالادست مشترک است.
به طور کلی، حوزه های فرامرزی هنکام صحبت در مورد آب های چین اهمیت زیادی دارند اگرچه اغلب در آنالیز هایی نظیر تحلیل های ذکر شده در بخش های فوق نادیده گرفته می شوند. چالش های قانونی و سازمانی در همکاری های فرامرزی و فراملی در حوزه های مشترک چین و همسایه ها وجود دارد وضعیتی که از نظر زمانی بسیار پویا و متغیر است و در جهت پذیرش اصول و قوانین بین المللی است. اگرچه اندازه جمعیت و سطح آسیب پذیری بخش های حوزه های فرامرزی زیاد بالا نیست، اما چین به شدت بر بسیاری از این حوزه ها تاثیر کذاشته و موجب شده تا کشور های پایین دست متاثر شوند. تاسیسات تولید برق آبی در لاکانک –مکونک را می توان یک نمونه از این موارد دانست و فشار روز افزون فعالیت های اقتصادی رودخانه های بالادست برهماپودرا و سالون نمونه های دیکر هستند. علی رغم این اثرات اصلی بر همسایه های چین و عدم توجه به توصیه چند ساله با اسناد مختلف سیاسی، سیاست آبی چین در آب های فرامرزی یا بین مرزی با ضعف روبروست. در نتیجه هنکام حل مسائل آبی و چالش های از این قبیل در چین، می توان گفت که آب های مرزی باید بیشتر از آب های داخلی مد نظر قرار گیرد.

Image result for water

Image result for water



Image result for water



Image result for water



Image result for water


Image result for water



Image result for water



Image result for water

رویکرد تحلیل آسیب پذیری

ما اقدام به تهیه نقشه های آسیب پذیری شش بعد و جنبه آسیب پذیری و آسیب پذیری کلی یا ترکیبی کردیم. قبلا برای چین هیچ نقشه و تحلیلی مثل این وجود نداشته است. علاوه بر داشتن تفکیک پذیری و یا جزییات ریز سیستم های رودخانه ای، ما مرز های حوزه ها را با مرز های سیاسی و مدیریتی در طرج سییستم رودخانه ای CARU روی هم قرار دادیم. این بعد در مطالعات منابع آبی چین دیده نمی شود در حالی که اهمیت زیادی برای سیاست گذاری و تحلیل های سیاسی دارد زیر بسیاری از سیاست ها از طریق حوزه های اختیاراتی اجرا می شوند.

  • adamak damakaran
  • ۰
  • ۰

آبسردکن

توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت البرزدماکاران در دستور کار مدیران و کارکنان شرکت‌ قرار گرفته است.
 به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام‌یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی مشتریان در سطح گروه وجود دارد که توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد.

شرکت البرزدماکاران برای ارائه‌ خدمات بهتر از بهترین و زبده‌ترین کارشناسان و متخصصان کشور یاری گرفته تا بتواند محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه کند و خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دائمی در کلیه‌ی روزهای سال به مشتریان خود ارائه کند.
 هم‌اکنون، تیم پشتیبانی فنی آبسردکن  متشکل از بهترین کارشناسان و متخصصان در این حوزه است و به صورت دائمی آماده‌ی پاسخ‌گویی به نیازها و مشکلات کاربران است. مشتریان می‌توانند در تمام ساعت‌های اداری و در تمام روزهای سال ( به جز تعطیلات) از طریق شماره های 88524619-021 و یا 7-88523596-021 با بخش پشتیبانی البرزدماکاران تماس بگیرند و نیازها و مشکلات خود را با تیم فنی دماکاران مطرح سازند.

هنگام خرید محصولات البرزدماکاران کافی است با ما تماس بگیرید تا از بین مدل های مختلف مناسب ترین را به شما معرفی نموده و راهنمایی های لازم برای خرید و سایر خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. شبکه گسترده خدمات مشتریان البرزدماکاران، درتمام شهرهای ایران آمادگی انجام خدمات محصولات را دارد تا ضمن حصول اطمینان از رعایت نکات ایمنی، با خیالی آسوده از محصولات البرزدماکاران لذت ببرید.

 


بی‌گمان، مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی مشتریان بی‌درنگ پی‌گیری و در زودترین هنگام ممکن برطرف خواهد شد.

گفتنی‌ست، کیفیت بالای آبسردکن های آنی البرزدماکاران و پشتیبانی موثر از خدمات ارائه شده، موجب گشته است که این محصولات با استقبال بسیار خوبی در بازار مواجه شود و روزانه بر شمار استفاده‌کنندگان از آبسردکن های آنی افزوده شود.

آبسردکن آنی

 

 

آبسردکن آنی

 

 

آبسردکن صنعتی

 

 

آبسردکن پلیمری

 

آبسردکن اداری

 

 

آبسردکن ایستاده

 

 

آبسردکن ایستاده

 

آبسردکن 5 شیر

  • adamak damakaran
  • ۰
  • ۰

آبسردکن

توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت البرزدماکاران در دستور کار مدیران و کارکنان شرکت‌ قرار گرفته است.
 به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام‌یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی مشتریان در سطح گروه وجود دارد که توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد.

شرکت البرزدماکاران برای ارائه‌ خدمات بهتر از بهترین و زبده‌ترین کارشناسان و متخصصان کشور یاری گرفته تا بتواند محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه کند و خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دائمی در کلیه‌ی روزهای سال به مشتریان خود ارائه کند.
 هم‌اکنون، تیم پشتیبانی فنی آبسردکن  متشکل از بهترین کارشناسان و متخصصان در این حوزه است و به صورت دائمی آماده‌ی پاسخ‌گویی به نیازها و مشکلات کاربران است. مشتریان می‌توانند در تمام ساعت‌های اداری و در تمام روزهای سال ( به جز تعطیلات) از طریق شماره های 88524619-021 و یا 7-88523596-021 با بخش پشتیبانی البرزدماکاران تماس بگیرند و نیازها و مشکلات خود را با تیم فنی دماکاران مطرح سازند.

هنگام خرید محصولات البرزدماکاران کافی است با ما تماس بگیرید تا از بین مدل های مختلف مناسب ترین را به شما معرفی نموده و راهنمایی های لازم برای خرید و سایر خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. شبکه گسترده خدمات مشتریان البرزدماکاران، درتمام شهرهای ایران آمادگی انجام خدمات محصولات را دارد تا ضمن حصول اطمینان از رعایت نکات ایمنی، با خیالی آسوده از محصولات البرزدماکاران لذت ببرید.

 


بی‌گمان، مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی مشتریان بی‌درنگ پی‌گیری و در زودترین هنگام ممکن برطرف خواهد شد.

گفتنی‌ست، کیفیت بالای آبسردکن های آنی البرزدماکاران و پشتیبانی موثر از خدمات ارائه شده، موجب گشته است که این محصولات با استقبال بسیار خوبی در بازار مواجه شود و روزانه بر شمار استفاده‌کنندگان از آبسردکن های آنی افزوده شود.

آبسردکن آنی


آبسردکن آنی


آبسردکن صنعتی


آبسردکن پلیمری

آبسردکن اداری


آبسردکن ایستاده


آبسردکن ایستاده

آبسردکن 5 شیر

  • adamak damakaran
  • ۰
  • ۰

خرید آبسردکن

اختراع آبسرد کن آنی

 
تولید آبسردکن در ایران از دهه 1340 خورشیدی آغاز گردید. به علت عدم نظارت دقیق بر این محصول ، روند تولید آن بدون لحاظ مسائل بهداشتی و انرژی ادامه پیدا کرد.
در سال 1364 اولین استاندارد آبسردکن به شماره ISIRI 2526 در کمیسیونی مرکب از 7 نفر شامل 2 نماینده از موسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی و 5 نماینده از 4 شرکت تولید کننده آبسرد کن از روی استاندارد سال 1971 هندوستان تدوین گردید. استاندارد تدوین شده شامل ویژگیها و روشهای آزمون آبسردکن مخزن دار استاندارد می باشد که البته تا به امروز دریافت آن برای این محصول بر خلاف بسیاری از محصولات تولیدی دیگر که مشمول استاندارد اجباری می باشند اجباری نشده است.

ثبت اختراع
از طرفی سالیان درازی است که آبسردکن های تولیدی از همان سیستم ابتدایی برای خنک کردن آب مصرفی بهره می جویند. حتی می توان گفت : بسیاری از تولیدکنندگان بدلیل عدم نظارت همان تکنولوژی اولیه را نیز به درستی اجرا نمی نمایند برای مثال استفاده از استانلیس استیل جهت ساخت مخزن ، عایقکاری مناسب مخزن و انتخاب سیستم سرمایش مناسب از اساسی ترین فاکتورهای طراحی آبسردکن های قدیمی می باشد که متاسفانه حتی بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ نیز به دلیل رقابت در قیمت مجبور به عدم رعایت آن می شوند. همین امر سبب شده است که صنعت آبسردکن مملو از تولیدکنندگانی باشد که ملزم به رعایت هیچکدام از شرایط استاندارد نیستند در نتیجه بازار نیز توسط محصولات بی کیفیت اشباع شده است.
با این اوصاف ، در سال 1385 شرکت البرز دما کاران در پی سابقه درخشان این شرکت در صنعت سرمایش و با توجه به عدم رعایت مسائل بهداشتی و مصرف انرژی بی رویه دستگاههای قدیمی بر آن شد تا با اتکا به دانش و تجربه خود اقدام به ساخت دستگاه آبسردکنی نماید که علاوه بر رعایت اصول بهداشتی از مصرف بی رویه انرژی نیز پرهیز نماید.
طرح اولیه توسط مدیر عامل شرکت ، آقای میر حمید محمد گاهی مطرح و ابداع گردید مراحل آزمایش و ساخت تحت نظارت ایشان در محل کارخانه شرکت واقع در دماوند پیگیری شد. و در سال 1386 مراحل ثبت اختراع محصول به نام ایشان به انجام رسید.
سرانجام اولین دستگاه به مرحله تولید رسید و در ایستگاه راه آهن تهران نصب گردید. با توجه به حجم بالای آب خنک مصرفی در ایستگاه راه آهن تهران انتظار می رفت که هیچ دستگاهی نتواند پاسخگو باشد اما آبسرد کن آنی با سربلندی از این میدان به در آمد و استفاده از دستگاه با استقبال گسترده ای روبه رو شد. از آن پس دستگاههای بیشتری در اماکن عمومی مختلف در سطح کشور مانند ترمینالهای مسافربری ، فرودگاهها ، ورزشگاهها ، مترو ، مدارس و اماکن مقدس و مذهبی به ارائه آب سرد بهداشتی به صورت دائمی پرداخت.

 

ثبت اختراع داخلی و جهانی

  • adamak damakaran
  • ۰
  • ۰

آبسردکن

چیلر های جذبی

 

در یک تقسیم بندی عمومی می توان چیلرهای جذبی را در دو دسته چیلرهای جذبی آب و آمونیاک و چیلرهای جذبی لیتیوم بروماید و آب طبقه بندی نمود . در واقع در هر سیکل تبرید جذبی یک سیال جاذب و یک سیال مبرد وجود دارد که تقسیم بندی فوق بر این مبنا انجام شده است. در سیستم آب و آمونیاک ، سیال مبرد آمونیاک وسیال جاذب آب است. در سیستم لیتیوم بروماید و آب ، سیال مبرد آب و سیال جاذب ، محلول لیتیوم بروماید است.

 اما بر حسب اجزای سیستم هم می توان تقسیم بندی های دیگری ارائه کرد مثلاً می توان سیکل های تبرید جذبی را به سیکل های تبرید یک اثره ، دو اثره و سه اثره طبقه بندی کرد. امروزه سیکل های تبرید جذبی تک اثره و دو اثره در مقیاس بسیار وسیع و در اشکال متنوع ساخته می شوند و سیکل های سه اثره همچنان در دست مطالعه می باشند.

 

 

  •    اواپراتور

  اواپراتور معمولاً در پوسته پایین چیلرهای جذبی قرار می گیرد. مایع مبرد در اواپراتور به لحاظ فشار پایین محفظه (خلأ نسبی) تبخیر شده و باعث کاهش درجه حرارت آب سرد تهویه درون لوله های اواپراتور می گردد.

  •   کندانسور

  کندانسور معمولاً در پوسته های بالایی چیلرهای جذبی واقع شده است و وظیفه تقطیر مبرد تبخیر شده توسط ژنراتور را بر عهده دارد. بخار مبرد در برخورد با لوله های حاصل از آب برج ، تقطیر شده و به تشتک اواپراتور سرریز می شود.

  •    محلول جاذب

  این محلول در سیکل های پروژه حاضر محلول لیتیوم بروماید و آب است.

  مایع مبرد در چیلرهای جذبی پروژه حاضر آب خالص (آب مقطر) می باشد که به جهت فشار پایین محفظه اواپراتور در اثر تبخیر خاصیت خنک کنندگی خواهد داشت.

  •   کریستالیزه شدن

  محلول لیتیوم بروماید در غلظت معمولی به صورت مایع است ، ولی چنانچه تغلیظ اولیه بیش از حد ادامه یابد حجم بلورهای ریزی که در آن تشکیل می شوند ، بزرگتر شده و ممکن است باعث مسدود شدن کامل مسیر عبور محلول شود. به این پدیده کریستالیزه شدن گویند.

  •   ضریب عملکرد

  پارامتر ضریب عملکرد در دستگاههای برودتی از جمله چیلرهای جذبی شاخصی از بازدهی دستگاه می باشد. مقادیر بالاتر این پرامتر نشان دهنده مصرف بهینه انرژی حرارتی می باشد.

 

 

   3.      مقایسه چیلرهای جذبی و تراکمی

  چیلرهای جذبی از بعضی لحاظ شبیه چیلرهای تراکمی عمل می کنند که مهمترین این شباهتها عبارتند از:

الف - در اواپراتور از گرمای آب تهویه ساختمان برای تبخیر یک مبرد فرار در فشار پایین استفاده می گردد.

  ب - گاز مبرد فشار پایین از اواپراتور گرفته شده و گاز مبرد فشار بالا به کندانسور فرستاده می شود.

  ج - گاز مبرد در کندانسور تقطیر می گردد.

  د - مبرد در یک سیکل همواره در گردش است.

 

 

  •   مهمترین مزایای چیلرهای جذبی نسبت به چیلرهای تراکمی عبارتند از:

   الف - صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی :

  همانطور که گفته شد چیلرهای جذبی از گاز طبیعی ، گازوئیل یا گرمای تلف شده به عنوان منبع اصلی انرژی استفاده می کنند و مصرف برق آنها بسیار ناچیز است. به میزان مصرف برق ، مقایسه و تحلیل های کمی در فصول بعدی اشاره خواهد شد.

  ب - صرفه جویی در هزینه خدمات برق :

  هزینه نصب سیستم شبکه الکتریکی در پروژه ها بر اساس حداکثر توان برداشت قابل تعیین است. یک چیلر جذبی به دلیل اینکه برق کمتری مصرف می کند ، هزینه خدمات را نیز کاهش می دهد. در اکثر ساختمان ها نصب چیلرهای جذبی موجب آزاد شدن توان الکتریکی برای مصارف دیگر می شود.

  ج - صرفه جویی در هزینه تجهیزات برق اضطراری :

  در ساختمانهایی مانند مراکز درمانی و یا سالن های کامپیوتر که وجود سیستمهای برق اضطراری برای پشتیبانی تجهیزات خنک کننده ضروری است ، استفاده از چیلر های جذبی موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه این تجهیزات خواهد شد.

 
 د - صرفه جویی در هزینه اولیه مورد نیاز برای دیگ ها :

  برخی از چیلرهای جذبی را می توان در زمستان ها به عنوان هیتر مورد استفاده قرار داد و آب گرم لازم برای سیستم های گرمایشی را با دماهای تا حد 203 تأمین نمود. در صورت استفاده از این چیلرها نه تنها هزینه خرید دیگ کاهش می یابد بلکه صرفه جویی قابل ملاحظه ای در فضا نیز بدست خواهد آمد.

   ه - بهبود راندمان دیگ ها در تابستان :

  مجموعه هایی مانند بیمارستان ها که در تمام طول سال برای سیستمهای استریل کننده ، اتوکلاوها و سایر تجهیزات به بخار احتیاج دارند مجهز به دیگ های بخار بزرگی هستند که عمدتاً در طول تابستان با بار کمی کار می کنند. نصب چیلرهای جذبی بخار در چنین مواردی موجب افزایش بار و مصرف بخار در تابستان ها شده و در نتیجه کارکرد دیگ ها و راندمان آنها بهبود قابل توجهی خواهد یافت.

توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت البرز دماکاران در دستور کار مدیران و کارکنان شرکت‌ قرار گرفته است.
 به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام‌یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی مشتریان در سطح گروه وجود دارد که توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد.

شرکت البرز دماکاران برای ارائه‌ خدمات بهتر از بهترین و زبده‌ترین کارشناسان و متخصصان کشور یاری گرفته تا بتواند محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه کند و خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دائمی در کلیه‌ی روزهای سال به مشتریان خود ارائه کند.
 هم‌اکنون، تیم پشتیبانی فنی آبسردکن  متشکل از بهترین کارشناسان و متخصصان در این حوزه است و به صورت دائمی آماده‌ی پاسخ‌گویی به نیازها و مشکلات کاربران است. مشتریان می‌توانند در تمام ساعت‌های اداری و در تمام روزهای سال ( به جز تعطیلات) از طریق شماره های 88524619-021 و یا 7-88523596-021 با بخش پشتیبانی البرزدماکاران تماس بگیرند و نیازها و مشکلات خود را با تیم فنی دماکاران مطرح سازند.

هنگام خرید محصولات البرزدماکاران کافی است با ما تماس بگیرید تا از بین مدل های مختلف مناسب ترین را به شما معرفی نموده و راهنمایی های لازم برای خرید و سایر خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. شبکه گسترده خدمات مشتریان البرزدماکاران، درتمام شهرهای ایران آمادگی انجام خدمات محصولات را دارد تا ضمن حصول اطمینان از رعایت نکات ایمنی، با خیالی آسوده از محصولات البرزدماکاران لذت ببرید.

 


بی‌گمان، مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی مشتریان بی‌درنگ پی‌گیری و در زودترین هنگام ممکن برطرف خواهد شد.
گفتنی‌ست، کیفیت بالای آبسردکن های آنی البرزدماکاران و پشتیبانی موثر از خدمات ارائه شده، موجب گشته است که این محصولات با استقبال بسیار خوبی در بازار مواجه شود و روزانه بر شمار استفاده‌کنندگان از آبسردکن های آنی افزوده شود.

 

آبسردکن آدمک

 

 

راهنمای خرید آبسردکن

 

 

آیس بانک

آبسردکن مرکزی

 

آبسردکن آنی

 

آبسردکن صنعتی

 

 

آبسردکن ایستاده

 

آبسردکن ایستاده

 

آبسردکن 5 شیر

 

آبسردکن پلیمری

 

  • adamak damakaran
  • ۰
  • ۰

آبسردکن

 از اهمیت آب تا تولید آبسردکن آنی

 

آب آنچنان برای بدن مهم است که بر غذا اولویت دارد. در واقع یک فرد میانسال با وزن نرمال می تواند تا 30 روز بدون غذا سر کند. اما همین شخص نمی تواند بیش از 72 ساعت بدون آب دوام بیاورد.

آب بدن
این نکته اهمیت آب را در زندگی روزمره روشن می نماید. از همین روی ،امکان دسترسی آسان به آب آشامیدنی سالم، بهداشتی و گوارا از خدمات عمومی اولیه ایست که در اماکن عمومی لازم می نماید. و بستر سازی مناسب جهت ارائه این گونه خدمات از وظایف اولیه سازمانها ، ارگان ها و متولیان اماکن عمومی پر تردد می باشد تا علاوه بر ایجاد محیط اداری استاندارد برای کارکنان و کارمندان بتوانند رضایت ارباب رجوع را جلب نموده باشند.
خوشبختانه در کشور ما توزیع آب آشامیدنی جهت مصرف عمومی سابقه ای دراز دارد. در واقع سقاخانه ها که معمولا وقفی بوده و در اماکن مذهبی ایجاد می گردید از مهمترین و مورد توجه ترین پدیده های تاریخی- مردم شناسی محسوب می شود. با پیشرفت تکنولوژی نیاز به شیوه های بهداشتی و کار آمد در ارائه آب گوارا احساس شد. از طرفی با رشد جمعیت و ایجاد محیط های پر تراکم شهری دستگاههای آبسردکن که قادر به تامین آب خنک مورد نیاز باشد وارد عرصه خدمت به بشر گردید.
قریب به نیم قرن پیش اولین دستگاههای آبسردکن ایرانی تولید گردید، که تا به امروز تولید آن با همان سیستم قدیمی ادامه دارد. با توجه به گستردگی مناطق گرم و خشک در کشور، تولید و عرضه این دستگاهها با استقبال بی نظیری روبرو گردید. اما از طرفی سهولت ساخت دستگاه و عدم نظارت بر ساخت محصول باعث شد تا بازار مملو ازانواع بی کیفیت آبسردکن گردد. که علاوه بر عدم رعایت بهداشت با توجه به اجتماع آلودگیها در مخزن آن به مصرف انرژی بی رویه نیز بپردازند. باری مشکل بزرگ سیستم های اولیه این بود که با افزایش تعدد نفرات در استفاده از آبسردکن، دستگاهها رفته رفته آب گرم ارائه می دادند که البته این معضل حتی با افزایش توان برودتی سیستم - و در پی آن مصرف برق بی رویه- هنوز گریبانگیر این دستگاههای قدیمی می باشد.

آبسردکن
با توجه به بهای اندک انرژی برای بخش مصارف عمومی و دولتی در ایران خریداران این دستگاهها که اغلب سازمان ها و ارگان های دولتی هستند. کوچکترین اهمیتی برای بحث مصرف انرژی این دستگاهها قائل نمی باشند. از طرفی وزارت محترم نیرو ، شرکت توانیر و سازمان بهره وری انرژی ایران که در واقع متولی امر بهینه سازی در مصرف برق است  نیز تا به امروز در راه حمایت از این محصول کوچکترین گامی بر نداشته اند.
در این میان اختراع و تولید انبوه آبسردکن آنی با مصرف انرژی 7/1 برابر دستگاههای قدیمی تحولی مهم در امر اصلاح الگوی مصرف این دستگاهها به حساب می آید. آبسردکن آنی ، آب را به صورت لحظه ای خنک کرده و مخزن آب آشامیدنی ندارد. در مقابل این دستگاه مجهز به یک نوع سیستم ذخیره و بازیابی انرژی می باشد که قادر است مقدار انرژی لازم جهت خنک کردن آب آشامیدنی را در خود ذخیره نماید به عبارت ساده تر این دستگاهها در طول شب و ساعات کم رفت و آمد – که همان زمان کم باری شبکه برق می باشد- به تولید یخ می پردازند و در طول روز از آب و یخ پدید آمده جهت خنک کردن آب آشامیدنی بهره می برند. عملیات سرمایش آب مصرفی در سیستم تبادل دستگاه به انجام می رسد. بر خلاف آبسردکنهای قدیمی، چون این دستگاهها همیشه مقداری از انرژی برودتی را به صورت ذخیره یخ در خود دارند هیچگاه آب گرم تحویل نمی دهند.
آبسردکن آنی در سال 1386 اختراع و ثبت گردیده است در همان سال اولین نمونه از آن در ایستگاه راه آهن تهران نصب گردید که هنوز در حال خدمت رسانی به هموطنان عزیز می باشد. پس از آن با توجه به اینکه این دستگاه تنها دستگاهی می باشد که با توجه به حجم بالای آب مصرفی در اماکن پرتردد نظیر راه آهن قادر به پاسخگویی است تعداد بیشتری از این دستگاهها در ایستگاههای مختلف راه آهن کشوری ، مترو تهران، پایانه های تهران و ... نصب گردید. دو سال بعد جهت تامین نیاز به آبسردکن های کوچکتر دستگاه آبسردکن آنی با ظرفیت و ابعاد کوچکتر طراحی و ساخته شد. که مدارس خوزستان از جمله اماکنی بود که این دستگاهها در آن به بوته آزمایش کشیده شد و سربلند بیرون آمد. در سال 1389 با توجه به رویکرد اماکن عمومی به طراحی داخلی مدرن، سعی شد تغییراتی در شکل ظاهری دستگاه آبسردکن صورت پذیرد تا علاوه بر لحاظ مسائل ارگونومیک ، درخور اماکن عمومی با طراحی مدرن باشد.از طرفی امسال دستگاه آبسردکن آنی برای اولین بار در مدل 2 شیر عرضه شد تا طیف وسیعتری از آن بهره برده و آب آشامیدنی بهداشتی در اماکن کم ترددتر نیز دردسترس مردم قرار گیرد.  استفاده از پلیمرها به صورت پنل یکپارچه  در بدنه ،علاوه بر زیبایی ظاهردستگاههای جدید، مزایای ذیل را در بر دارد:
- ضد زنگ زدگی ، ضد خوردگی و ضد پوسیدگی
- با حذف درزها و شکافها عملیات تمیزکاری دستگاه به سهولت و دقت امکان پذیر می باشد.  در عین حال  سطح صیقلی و براق پلیمرنیز این امر را تسهیل می نماید
- با پرهیز از گوشه های تیز و برنده در بدنه آبخوری، لباس و وسایل همراه به آن گیر نمی کند.
- پلیمرمورد استفاده ، بسیار نرم و انعطاف پذیر می باشد. در صورت برخورد تصادفی یا عمدی، به فرد  و دستگاه آسیبی وارد نمی آید.
- عایق بودن کامل بدنه سبب شده است این محصول بهترین گزینه جهت استفاده در استخر و فضاهای مرطوب باشد. به این ترتیب خطرات ناشی از اتصالات برق در دستگاه به صفر می رسد.
علاوه بر آن الزامات ارگونومیک (Ergonomics) دیگر طرح نظیر ارتفاع شیر ، سطح آبریز ، شیب آبریز و فواصل کافی شیرها و... در نظر گرفته شده است.
پیکسایی:
میزان نیاز به انرژی برق در ساعات مختلف روز متفاوت است. برای مثال در فصول گرم سال مابین ساعات 15-11 با توجه به تعداد بسیار زیاد دستگاههای اسپلیت در بخش مصرف کنندگان اداری بیشینه یا پیک مصرف برق رخ می دهد؛ که حاصل آن تجربه قطع برق در این ساعات است. در مقابل در ساعات پس ازنیمه شب کمترین نیاز به مصرف برق وجود دارد.

از این روی سالیان درازیست که تولید کنندگان برق سعی دارند مصرف کنندگان را به کاهش مصرف در ساعات اوج مصرف برق تشویق نمایند تا علاوه بر جلوگیری از خاموشی در این ساعات از احداث نیروگاههای جدید اجتناب شود.
در کشور ما نیز در همین راستا تبلیغات گسترده ای صورت پذیرفت. و حتی در سال گذشته در جهت کاهش پیک، سرمایه گذاری عظیمی در بخش تولید و توزیع لامپهای کم مصرف انجام شد. قابل توجه است اگرچه به ظاهر لامپ کم مصرف با قیمت پایینتر به دست مردم رسید اما وزارت نیرو نیز زین میان از منافع هنگفتی بهره برد. و در واقع از احداث نیروگاههای بیشتر جلوگیری به عمل آمد. اما با توجه به روند رو به گسترش استفاده از دستگاههای تهویه مطبوع انبساط مستقیم دو تکه یا اسپلیت -که از مصرف برق بالایی برخوردارند - این بار پیک مصرف به ساعات 15-11 انتقال یافت . گواه این امر بیانات مدیر عامل شرکت توانیر است مبنی بر عزم این شرکت در کاهش 2000 مگاوات از اوج تقاضای مصرف برق می باشد. با توجه به اینکه این ساعات در اوج روشنایی روز قرار دارد در کل کشور تعداد لامپ های روشن بسیار اندک است و حتی با خاموش کردن همه آنها نمی توان به رقم بالایی از پیکسایی دست یافت فلذا استراتژی توزیع لامپ کم مصرف یارانه ای که در سال گذشته توسط وزارت نیرو اتخاذ گردید در این برحه از زمان کاملا ناکارآمد می باشد.
اما با اندکی دقت متوجه می شویم امسال زمان پیک مصرف برق با زمان پیک مصرف آب خنک در اماکن مختلف هم پوشانی دارد. به عبارت دیگر در ساعات اوج مصرف برق آبسردکنها با تمام قوا در حال مصرف بی رویه انرژی برق هستند. با توجه به تعداد بسیار زیاد این دستگاهها  در کل کشوراز جمله دستگاههای مستقر در بیش از 400 هزار مسجد و ابقاع متبرکه با  تعویض تنها  250هزار دستگاه آبسردکن قدیمی با آبسردکن آنی می توان به کلیه اهداف تعیین شده توسط شرکت توانیر در جهت کاهش بار در ساعات پیک دست یافت. که این امر تنها با پیگیری و حمایت شرکت محترم توانیر و سازمان بهره وری انرژی ایران محقق می گردد.


 آب آشامیدنی

  • adamak damakaran
  • ۰
  • ۰

چیلر های جذبی

 

در یک تقسیم بندی عمومی می توان چیلرهای جذبی را در دو دسته چیلرهای جذبی آب و آمونیاک و چیلرهای جذبی لیتیوم بروماید و آب طبقه بندی نمود . در واقع در هر سیکل تبرید جذبی یک سیال جاذب و یک سیال مبرد وجود دارد که تقسیم بندی فوق بر این مبنا انجام شده است. در سیستم آب و آمونیاک ، سیال مبرد آمونیاک وسیال جاذب آب است. در سیستم لیتیوم بروماید و آب ، سیال مبرد آب و سیال جاذب ، محلول لیتیوم بروماید است.

 اما بر حسب اجزای سیستم هم می توان تقسیم بندی های دیگری ارائه کرد مثلاً می توان سیکل های تبرید جذبی را به سیکل های تبرید یک اثره ، دو اثره و سه اثره طبقه بندی کرد. امروزه سیکل های تبرید جذبی تک اثره و دو اثره در مقیاس بسیار وسیع و در اشکال متنوع ساخته می شوند و سیکل های سه اثره همچنان در دست مطالعه می باشند.

 


  •    اواپراتور

  اواپراتور معمولاً در پوسته پایین چیلرهای جذبی قرار می گیرد. مایع مبرد در اواپراتور به لحاظ فشار پایین محفظه (خلأ نسبی) تبخیر شده و باعث کاهش درجه حرارت آب سرد تهویه درون لوله های اواپراتور می گردد.

  •   کندانسور

  کندانسور معمولاً در پوسته های بالایی چیلرهای جذبی واقع شده است و وظیفه تقطیر مبرد تبخیر شده توسط ژنراتور را بر عهده دارد. بخار مبرد در برخورد با لوله های حاصل از آب برج ، تقطیر شده و به تشتک اواپراتور سرریز می شود.

  •    محلول جاذب

  این محلول در سیکل های پروژه حاضر محلول لیتیوم بروماید و آب است.

  مایع مبرد در چیلرهای جذبی پروژه حاضر آب خالص (آب مقطر) می باشد که به جهت فشار پایین محفظه اواپراتور در اثر تبخیر خاصیت خنک کنندگی خواهد داشت.

  •   کریستالیزه شدن

  محلول لیتیوم بروماید در غلظت معمولی به صورت مایع است ، ولی چنانچه تغلیظ اولیه بیش از حد ادامه یابد حجم بلورهای ریزی که در آن تشکیل می شوند ، بزرگتر شده و ممکن است باعث مسدود شدن کامل مسیر عبور محلول شود. به این پدیده کریستالیزه شدن گویند.

  •   ضریب عملکرد

  پارامتر ضریب عملکرد در دستگاههای برودتی از جمله چیلرهای جذبی شاخصی از بازدهی دستگاه می باشد. مقادیر بالاتر این پرامتر نشان دهنده مصرف بهینه انرژی حرارتی می باشد.

 

 

   3.      مقایسه چیلرهای جذبی و تراکمی

  چیلرهای جذبی از بعضی لحاظ شبیه چیلرهای تراکمی عمل می کنند که مهمترین این شباهتها عبارتند از:

الف - در اواپراتور از گرمای آب تهویه ساختمان برای تبخیر یک مبرد فرار در فشار پایین استفاده می گردد.

  ب - گاز مبرد فشار پایین از اواپراتور گرفته شده و گاز مبرد فشار بالا به کندانسور فرستاده می شود.

  ج - گاز مبرد در کندانسور تقطیر می گردد.

  د - مبرد در یک سیکل همواره در گردش است.

 


  •   مهمترین مزایای چیلرهای جذبی نسبت به چیلرهای تراکمی عبارتند از:

   الف - صرفه جویی در مصرف انرژی الکتریکی :

  همانطور که گفته شد چیلرهای جذبی از گاز طبیعی ، گازوئیل یا گرمای تلف شده به عنوان منبع اصلی انرژی استفاده می کنند و مصرف برق آنها بسیار ناچیز است. به میزان مصرف برق ، مقایسه و تحلیل های کمی در فصول بعدی اشاره خواهد شد.

  ب - صرفه جویی در هزینه خدمات برق :

  هزینه نصب سیستم شبکه الکتریکی در پروژه ها بر اساس حداکثر توان برداشت قابل تعیین است. یک چیلر جذبی به دلیل اینکه برق کمتری مصرف می کند ، هزینه خدمات را نیز کاهش می دهد. در اکثر ساختمان ها نصب چیلرهای جذبی موجب آزاد شدن توان الکتریکی برای مصارف دیگر می شود.

  ج - صرفه جویی در هزینه تجهیزات برق اضطراری :

  در ساختمانهایی مانند مراکز درمانی و یا سالن های کامپیوتر که وجود سیستمهای برق اضطراری برای پشتیبانی تجهیزات خنک کننده ضروری است ، استفاده از چیلر های جذبی موجب صرفه جویی قابل توجهی در هزینه این تجهیزات خواهد شد.

 
 د - صرفه جویی در هزینه اولیه مورد نیاز برای دیگ ها :

  برخی از چیلرهای جذبی را می توان در زمستان ها به عنوان هیتر مورد استفاده قرار داد و آب گرم لازم برای سیستم های گرمایشی را با دماهای تا حد 203 تأمین نمود. در صورت استفاده از این چیلرها نه تنها هزینه خرید دیگ کاهش می یابد بلکه صرفه جویی قابل ملاحظه ای در فضا نیز بدست خواهد آمد.

   ه - بهبود راندمان دیگ ها در تابستان :

  مجموعه هایی مانند بیمارستان ها که در تمام طول سال برای سیستمهای استریل کننده ، اتوکلاوها و سایر تجهیزات به بخار احتیاج دارند مجهز به دیگ های بخار بزرگی هستند که عمدتاً در طول تابستان با بار کمی کار می کنند. نصب چیلرهای جذبی بخار در چنین مواردی موجب افزایش بار و مصرف بخار در تابستان ها شده و در نتیجه کارکرد دیگ ها و راندمان آنها بهبود قابل توجهی خواهد یافت.

توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت البرز دماکاران در دستور کار مدیران و کارکنان شرکت‌ قرار گرفته است.
 به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام‌یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی مشتریان در سطح گروه وجود دارد که توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد.

شرکت البرز دماکاران برای ارائه‌ خدمات بهتر از بهترین و زبده‌ترین کارشناسان و متخصصان کشور یاری گرفته تا بتواند محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه کند و خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دائمی در کلیه‌ی روزهای سال به مشتریان خود ارائه کند.
 هم‌اکنون، تیم پشتیبانی فنی آبسردکن  متشکل از بهترین کارشناسان و متخصصان در این حوزه است و به صورت دائمی آماده‌ی پاسخ‌گویی به نیازها و مشکلات کاربران است. مشتریان می‌توانند در تمام ساعت‌های اداری و در تمام روزهای سال ( به جز تعطیلات) از طریق شماره های 88524619-021 و یا 7-88523596-021 با بخش پشتیبانی البرزدماکاران تماس بگیرند و نیازها و مشکلات خود را با تیم فنی دماکاران مطرح سازند.

هنگام خرید محصولات البرزدماکاران کافی است با ما تماس بگیرید تا از بین مدل های مختلف مناسب ترین را به شما معرفی نموده و راهنمایی های لازم برای خرید و سایر خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. شبکه گسترده خدمات مشتریان البرزدماکاران، درتمام شهرهای ایران آمادگی انجام خدمات محصولات را دارد تا ضمن حصول اطمینان از رعایت نکات ایمنی، با خیالی آسوده از محصولات البرزدماکاران لذت ببرید.

 


بی‌گمان، مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی مشتریان بی‌درنگ پی‌گیری و در زودترین هنگام ممکن برطرف خواهد شد.
گفتنی‌ست، کیفیت بالای آبسردکن های آنی البرزدماکاران و پشتیبانی موثر از خدمات ارائه شده، موجب گشته است که این محصولات با استقبال بسیار خوبی در بازار مواجه شود و روزانه بر شمار استفاده‌کنندگان از آبسردکن های آنی افزوده شود.


آبسردکن آدمک



راهنمای خرید آبسردکن



آیس بانک

آبسردکن مرکزی


آبسردکن آنی


آبسردکن صنعتی



آبسردکن ایستاده


آبسردکن ایستاده


آبسردکن 5 شیر


آبسردکن پلیمری



  • adamak damakaran
  • ۰
  • ۰

توجه اساسی به نیازهای مشتریان، برنامه‌ریزی برای پاسخ‌گویی موثر به نیازهای شناسایی شده و در نهایت جلب خوشنودی مشتریان از همان ابتدای فعالیت البرز دماکاران در دستور کار مدیران و کارکنان شرکت‌ قرار گرفته است.
 به همین خاطر است که عزم سازمانی نظام‌یافته‌ای برای افزایش روزافزون میزان خوشنودی مشتریان در سطح گروه وجود دارد که توانسته است با برنامه‌ریزی دقیق برای دست‌یابی به آن، نتایج درخشانی به بارآورد.

شرکت البرز دماکاران برای ارائه‌ خدمات بهتر از بهترین و زبده‌ترین کارشناسان و متخصصان کشور یاری گرفته تا بتواند محصولات خود را با بهترین کیفیت ممکن به مشتریان ارائه کند و خدمات پشتیبانی موثر و کارآمدی را نیز به صورت دائمی در کلیه‌ی روزهای سال به مشتریان خود ارائه کند.
 هم‌اکنون، تیم پشتیبانی فنی آبسردکن  متشکل از بهترین کارشناسان و متخصصان در این حوزه است و به صورت دائمی آماده‌ی پاسخ‌گویی به نیازها و مشکلات کاربران است. مشتریان می‌توانند در تمام ساعت‌های اداری و در تمام روزهای سال ( به جز تعطیلات) از طریق شماره های 88524619-021 و یا 7-88523596-021 با بخش پشتیبانی البرزدماکاران تماس بگیرند و نیازها و مشکلات خود را با تیم فنی دماکاران مطرح سازند.

هنگام خرید محصولات البرزدماکاران کافی است با ما تماس بگیرید تا از بین مدل های مختلف مناسب ترین را به شما معرفی نموده و راهنمایی های لازم برای خرید و سایر خدمات مورد نیاز را دریافت نمایید. شبکه گسترده خدمات مشتریان البرزدماکاران، درتمام شهرهای ایران آمادگی انجام خدمات محصولات را دارد تا ضمن حصول اطمینان از رعایت نکات ایمنی، با خیالی آسوده از محصولات البرزدماکاران لذت ببرید.

 


بی‌گمان، مشکلات و مسائل مطرح شده از سوی مشتریان بی‌درنگ پی‌گیری و در زودترین هنگام ممکن برطرف خواهد شد.
گفتنی‌ست، کیفیت بالای آبسردکن های آنی البرزدماکاران و پشتیبانی موثر از خدمات ارائه شده، موجب گشته است که این محصولات با استقبال بسیار خوبی در بازار مواجه شود و روزانه بر شمار استفاده‌کنندگان از آبسردکن های آنی افزوده شود.


آبسردکن آدمک



راهنمای خرید آبسردکن



آیس بانک

آبسردکن مرکزی


آبسردکن آنی


آبسردکن صنعتی



آبسردکن ایستاده


آبسردکن ایستاده


آبسردکن 5 شیر


آبسردکن پلیمری

  • adamak damakaran
  • ۰
  • ۰

 مخزن آب آشامیدنی در آبسردکن های قدیمی بستر مناسبی برای رشد و نمو انواع میکروارگانیزم  ها می باشد. با حذف مخزن آب آشامیدنی در آبسردکن آنی از تمرکز و شیوع انواع میکروب، انگل و آلودگی ها جلوگیری به عمل می آید .سیستم آبسردکن آنی به نحوی طراحی شده که قادر است آب لوله کشی شهری را به صورت آنی ( لحظه ای ) خنک نماید. بدین ترتیب با حذف منبع از شیوع انواع بیماری ها و مسمویتها جلوگیری به عمل می آید.

 مصرف انرژی آبسرد کن آنی 1/7 آبسردکن های موجود است. از منظری بهتر توان مصرفی  اجزا سیستم سرمایش این دستگاه بسیار کمتر از نمونه های قدیمی می باشد. برای مثال " آنی مرکزی 1500" با استفاده از یک کمپرسور ¾  hp قادر است تا 1500 لیتر آب خنک در روز تحویل دهد . جهت تامین این میزان آب خنک توسط دستگاههای قدیمی به کمپرسوری با توان 5-6 hp نیاز است .
از حیث فنی، بازده دستگاه حاضر بسیار بالاتر از نمونه های موجود است و از منظری بهتر ضریب عملکرد دستگاه 16,COP = 2 است که در مقاسیه با نمونه های موجود بسیار عالی است ( حدود 4 برابر)
                              

 با بهره گیری از دستگاه آب سردکن آنی  و نصب کنتورهای چند تعرفه ای می توان عمده مصرف انرژی دستگاه را به شب که بهای برق ارزانتر است، انتقال داد . بدین ترتیب هزینه مصرف برق تا  85% کاهش می یابد.
کنتورهای دیجیتال جدید ( 3 تعرفه ای )  قادرند میزان مصرف برق را در ساعات مختلف شبانه روز اندازه گیری نمایند. بهای مصرف برق در ساعات کم باری شبکه (شب) ، 1/10 ساعات اوج مصرف ویا به عبارتی 1/4

با استفاده از دستگاه در حالتMP   می توان به ظرفیت سرمایش تا Lit / hr  1500 رسید که بیش از 7 برابر ظرفیت دستگاه های موجود با شرایط رعایت استاندارد است.

با مصرف مداوم ، پس از استفاده از آب سرد، در آبسردکن های موجود در بازار آب گرم جایگزین آب رفته از مخزن می گردد این امر باعث می شود که دمای آب مصرفی بالا رود و در نتیجه آب خروجی آبسردکن گرم تر از میزان لازم باشد. این مشکل در آب سردکن آنی  کاملا مرتفع گردیده است. یعنی با مصرف مداوم از آبسردکن آنی همواره دمای آب ثابت است و به هیچ عنوان دمای آب افزایش نمی یابد و تا Lit / hr  1500 آب خنک قابل تحویل است که این میزان آب خنک یکنواخت توسط هیچ یک از دستگاه های موجود ارائه نمی گردد.

قابلیت ها و امکانات زیر در صورت درخواست به دستگاه افزوده می گردد:
1- لوله کشی آب سرد به نقاط مختلف و حتی بین طبقات و یا اختفاء تاسیسات گران قیمت دستگاه با استفاده از قابلیت لوله کشی قابل توجه است که فشار آب مصرفی دستگاه آبسردکن آنی به فشار استاتیکی مخزن وابسته نیست و فشار آب خروجی از دستگاه تقریبا برابر فشار آب لوله کشی شهر است.
2- شیر جانبازان و معلولان
3- شیر کودکان
4- آب شیرین کن
5- طعم گیر
6- سختی گیر
7- فیلتر آنتی باکتریال
8- فیلتر جرم گیر
9- جالیوانی
10- طراحی مناسب جهت انجام تبلیغات بر روی دیواره ها
11- قابلیت کارکرد با برق اضطراری:
با افزودن یک موتور برق کوچک به دستگاه امکان استفاده از دستگاه حتی در مواقع قطع برق میسر می گردد . بدین طریق دستگاه با یخ ساخته شده در ساعات گذشته کار می کند و تنها برق پمپ سیرکولاتور ( کمتر از 2 آمپر) باید تامین گردد.
12- قابلیت کارکرد با برق 3 فاز یا تک فاز بسته به تقاضای مشتری

13- قابلیت افزودن شیر آب گرم جهت نوشیدنیهای داغ


مزایای آبسردکن آنی


آبسردکن آنی


آبسردکن مرکزی


آبسردکن صنعتی


آبسردکن پلیمری


آبسردکن اداری


آبسردکن ایستاده



آبسردکن 5 شیر

  • adamak damakaran