آبسردکن

شرکت البرز دماکاران تولید کننده آبسردکن های آنی

آبسردکن

شرکت البرز دماکاران تولید کننده آبسردکن های آنی

  • ۰
  • ۰


1-1- مخزن دار یا بدون مخزن : دستگاههای آبسردکن عمدتاً در دو نوع مخزن دار و بدون مخزن (آنی) ساخته می شوند. دستگاههای مخزن دار آب را در یک مخزن انباشته و خنک کرده، سپس ارائه می دهند.

مخزن خود محل تجمع انواع رسوبات است علاوه براین در مخازن کلر ترزیق شده به آب جهت ضدعفونی به صورت گاز خارج می شود لذا بستر مناسبی جهت رشد انواع جانوران، میکروارگانیزمها، قارچها، میکروبها و .... می باشد.
در دستگاههای بدون مخزن (آنی) آب یک لحظه از داخل دستگاه عبور نموده و خنک می شود لذا مسائل بهداشتی مربوط به دستگاههای مخزن دار در آن مشاهده نمی گردد.

1-2-تمیزکاری دستگاه : جنس و فرم بدنه در تمیزکاری نقش موثری دارد. گوشه های تیز و برنده تمیزکاری را مشکل می کنند.همچنین تمیزکاری درزها و شکافها مخصوصاً در بخش آبخوری تقریباً غیرممکن است. لذا توصیه می شود از دستگاههایی استفاده گردد که کمترین درز و شکاف را در سطح آبخوری داشته و حتی الامکان گوشه های تیز و برنده نداشته باشد. بدنه استیل (البته از نوع ضدزنگ آن) انتخاب مناسبی به نظر می رسد لیکن عملیات ورقکاری آن معمولاً با گوشه های تیز و برنده و شکاف همراه است از این روی بدنه های پلیمریبا توجه به اینکه معمولاً به صورت یکپارچه ساخته می شوند و ضدزنگ بوده و قابلیت تمیرکاری خوبی دارد گزینه مناسبی به نظر می رسد.
1-3- پاشش آب : حتی الامکان سعی شود از دستگاهی استفاده شود که کمترین پاشش آب را به اطراف داشته باشد.تا علاوه بر رعایت بهداشت، منظره نامناسبی به نمایش گذاشته شود.

راهنمای خرید آبسردکن

راهنمای خرید آبسردکن







راهنمای خرید آبسردکن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی